Lijst met COVID-19 Drive Thru-tests in Jakarta -

Naast het implementeren van strikte gezondheidsprotocollen om de overdracht van het coronavirus te verminderen, kunt u ook doen: testen routinematig. Welnu, voor degenen onder u die in de omgeving van Jakarta wonen, u hoeft niet in de war te zijn als u deze controle wilt doen. U kunt rechtstreeks naar drive thru test COVID-19 in Jakarta op verschillende locaties.

Wist u eerder dat de toename van positieve gevallen van COVID-19 in Jakarta toenam? Het is het beste om je niet al te veel zorgen te maken, omdat het ertoe kan leiden dat we overhaast handelen en zelfs een negatieve invloed hebben op de fysieke en mentale gezondheid.

Wat wel moet gebeuren is het strikt naleven van gezondheidsprotocollen (prokes). Voer strikt 5M-procedures uit, namelijk handen wassen, maskers dragen, afstand bewaren, drukte vermijden en mobiliteit verminderen.

Routinematig testen, anderen beschermen

In Jakarta hebben veel mensen die buiten de stad willen reizen COVID-19 per trein of vliegtuig getest. Bovendien zullen kantoormedewerkers niet minder snel COVID-19-screeningstests uitvoeren.

Bovendien vereisen sommige bedrijven dat werknemers routinematig presteren snelle test antigenen. De tijdsduur varieert, sommige zijn eens in de twee weken, sommige zijn eens per maand.

Welnu, voor degenen onder u die in de stad Jakarta wonen of zich momenteel bevinden, u kunt een screeningstest voor het coronavirus doen bij Drive Thru COVID-19 in Jakarta. Deze test kan worden gedaan met behulp van de methode snelle test antilichaam, wattenstaafje antigeen- of PCR-test (polymerasekettingreactie).

Hier is een lijst drive thru test COVID-19 in Jakarta die is onderverdeeld in 13 punten, namelijk:

1. West-Jakarta

Locatie: Jl. Orchidee Rosliana VII No.D24, RW.6, Kemanggisan, Kec. Palmerah, West-Jakarta, speciale hoofdstad van Jakarta.

Voor volledige informatie, check Drive Thru COVID-19 op Slipi.

2. West-Jakarta

Locatie: Jl. Tomang Raya, RT.1 RW.13, Tomang, Kec. Grogol Petamburan, West-Jakarta, speciale hoofdstad van Jakarta.

Kijk voor volledige informatie op Drive Thru COVID-19 in Tomang.

3. West-Jakarta

Locatie: Jl. Luitenant-generaal S. Parman nr. Kav 108, RT. 8/RW.3, Tomang, Kec. Grogol Petamburan, West-Jakarta, speciale hoofdstad van Jakarta.

Ga voor volledige informatie naar Drive Thru COVID-19 S. in Parman Jakarta.

4. Centraal Jakarta

Locatie: NIEUWE LOCATIE, Parkeerhal B7 t/m B8. Jl. Angkasa Raya Kemayoran (tegenover MGK, oude luchthaven van Kemayoran).

Voor volledige informatie, check Drive Thru COVID-19 op Kemayoran.

5. Zuid-Jakarta

Locatie: Cilandak Commercial Estate No. 403 Aw, Jl. Raya Cilandak Kko, RT.13/RW.5, Cilandak Tim., Kec. Ps. Zondag, Zuid-Jakarta Stad, Speciale Hoofdstedelijke Regio Jakarta 12560.

Voor volledige informatie, check Drive Thru COVID-19 bij Cibis.

6. Oost-Jakarta

Locatie: Jl. Pinang Raya nr. 53A, RW. 8, Rawamangun, Kec. Pulo Gadung, Oost-Jakarta, speciale hoofdstad van Jakarta 13220 (in de buurt van de Rawamangun-markt op de parkeerplaats van de Rawamangun-kliniek).

Voor volledige informatie, check Drive Thru COVID-19 op Rawamangun.

7. Oost-Jakarta

Locatie: Veldwerf (tussen PT Wahana Citra Nabati en PT GSK), Jl. Puloguaran Raya, RW.9, Jatinegara, Kec. Cakung, Oost-Jakarta, speciale hoofdstad van Jakarta 13930.

Voor volledige informatie, check Drive Thru COVID-19 bij JIEP Pulo Gadung.

8. Oost-Jakarta

Locatie: Jl. Raya Cipinang Besar Selatan No.8, RT.4/RW.6, Cipinang Besar Sel., Jatinegara District, Oost-Jakarta, speciale hoofdstad Jakarta 13410.

Kijk voor volledige informatie op Drive Thru COVID-19 in Cipinang.

9. Oost-Jakarta

Locatie: Vnesia Mall Jalan Raya Pulo Mas Jaya No.16, Kayu Putih, Kec. Pulo Gadung, Oost-Jakarta, speciale hoofdstad van Jakarta.

Volledige info check Drive Thru COVID-19 in VNesia Mall Pulomas.

10. Oost-Jakarta

Locatie: Jl. Mulya Jaya No.9, RT.11/RW.8, Cipinang Muara, Jatinegara District, Oost-Jakarta, speciale hoofdstad van Jakarta.

Voor volledige informatie, check Drive Thru COVID-19 bij Mulya Jaya Cipinang Muara.

11. Oost-Jakarta

Locatie: Sapta Mitra Kliniek, Jl. North Malacca Park Block A12 No.1 RT 5/RW 11 Malaka Jaya kec. Oost-Jakarta palm durian.

Kijk voor volledige informatie op Drive Thru COVID-19 bij Pondok Kelapa.

12. Noord-Jakarta

Locatie: Pluit Reservoir Park, Jl. Pluit Timur Raya No.12 RT.6/RW.5, Pluit, Penjaringan, Noord-Jakarta.

Kijk voor volledige informatie op Drive Thru COVID-19 op Pluit Reservoir.

13. Noord-Jakarta

Locatie: Jakarta Havenziekenhuis, Jl. Kramat Jaya Raya No.1, Tugu Utara, Kec. Koja, North Jkt City, speciale hoofdstad van Jakarta.

Voor volledige informatie, check Drive Thru COVID-19 bij Koja Jakarta.

Nou, dat is de locatie drive thru test COVID-19 in Djakarta. Gebruik de app U kunt zich registreren bij Drive Thru COVID-19 in Jakarta, dus het is praktischer.